Moj Anđeo - Mateo

25.11.2007., nedjelja

-Očevi i djeca-bezuvjetna ljubav-



Osjećaji se ne mogu opisati riječima,ljubav,emocije ili pak unutarnju bol koju osjećamo teško je izraziti slovima ili nekakvim drugim simbolima,
-06.06.2007.godine,-
Toga dana moji snovi i moja ljubav prema obitelji(djetetu i ženi) su oteti,oduzeti od žene u koju sam beskrajno vjerovao,koju sam beskrajno volio,
-toga bolnoga dana,uzevši moje djete(sin 5.mj.),moju najveću sreću i radost i napustivši me,gotovo bez ikakvog objašnjenja,srušila je kolijevku ljubavi koju sam toliko predano gradio,shvatio bi da sam ovisnik o alkoholu,cigareti ili ne daj Bože nećem gorem(kocka,droga...),da sam nasilnik ili zlostavljač,već sam radio bez slobodnog dana i brinuo se za obitelj.S posla žurio kući da što prije zagrlim svoju bebicu,svoga anđela,svoju najsjajniju zvjezdicu,svoje djete i da odmah preuzmem svu brigu nad njime(šetnja,presvlačenje,hranjenje,kupanje,uspavljivanje,podjeljeno buđenje noću,žena jednom,ja jednom),uživao sam brinući se za svoju košuticu medenu,a sada mi je sve to oduzeto!!!!!!!!!!!
Ako je netko uopće i imao razloga uzeti djete i otići,onda sam to sigurno ja,jer sve one uvrede njezine obitelji i nje same na račun mog obrazovanja(SSS),omalovažavanja moje obitelji bez ikakvog opravdanog razloga,njezinog ne shvačanja pojma obitelj,nemarnost i nebrigu za djete,sustavno uplitanja njezine obitelji i "trovanje" našeg braka,dok s druge strane moja obitelj je morala biti izolirana od svega i tko zna što još sve ne,a ja sam si sve to dozvoljavao radi mira u kući,a dobio sam najteži i najbolniji mogući udarac,otišla je i odvela moje(naše) djete,sve je to beskrajna i najdublja bol,rana koja ne cijeli i u ovome slučaju vrijeme ne liječi rane već ljubav,moja ljubav,očinska i beskrajna ljubav!!!!!!!!!
Sada mi preostaje boriti se za skrbništvo,za svoga anđela bez kojeg ne mogu zamisliti novi dan,sutra,prekopsutra... ili život uopće.Svoj ću život posvetiti svome djetetu kojeg gledam kao nešto najljepše,kao dar sa neba i nikada,ali nikada neću od njega odustati ni na koji način,iako bi moja žena to željela,jer smatra kako je majka jedini roditelj koji osjeća i koji može,smije i zna voljeti.
Danas nakon 5,5mj. od kako je otišla i odvela moje nadraže,mog vljenog sina(10.mj.) i dalje osjećam najveću bol,ali vjera ne jenjava,već iz dana u da sve više raste,jer je moja ljubav sve snažnija i sve veća!!!!!!!!!!!

Obračao sam se i posjećivao razne mjerodavne institucije(CZSS,udruge za zaštitu i prava djeteta i obitelji...),tržio pomoć i savjete,no na kraju bi mi se uvijek,ali uvijek i svugdje,pa tako i u najlegitimnijoj institucijiCZSS,"ljubazno" ztvorila vrata,samo bi mi govorili kako moram biti strpljiv i kako ništa nije u njihovoj nadležnosti,pa se onda nameće pitanje ČEMU i KOME oni uopće služe.Ja sam od njih samo tražio da zaštite moje djete i da nam omoguće susrete i viđanja,pa se opet pitam koga štite i kome služe ako ne djeci i ako ne zastupaju njihova prava,prava naših ANĐELA,naše djece(zaštitu sam tržio iz razloga poznatog CZSS,a posjedujem i dio dokumentacije koja potvrđuje moje tvrdnje,no ništa od tog njima nije bilo dovoljno,zatim sam zatržio nadzor,no i na to čekam gotovo dva mjeseca i tko zna koliko još,....)!?

Renato(tata)
- 23:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi