Moj Anđeo - Mateo

05.02.2008., utorak

-ZAŠTO???nam to čini,samo je trebala voljeti...!!!-


-ZAŠTO???nam to čini,samo je trebala voljeti...!!!,to je naše djete,to je naš anđeo!!!!
Kao da sam u nekom drugom svijetu,prići ili filmu,možda je ovo samo još jedna ne pročitana knjiga,-kao da budan sanjam,čini se sve nestvarnim!!!

"Žena je dobro "najveće" u ljudi,
(ludost je reći da to nije tako)
ona nam daje život,dobro svako,
ona nam često smrt i otrov nudi.

Mirno se nebo u oku joj budi,
a mnogo puta paklu je jednako;
svijet vrijednost njenu uočava lako,
a čovjek pati od podle joj čudi.

Ona krv daje,život nam podari,
i Bog ne stvori od nje luđe stvari:
sad anđeo je,sad gora od zmije.

Voli pa mrzi,miluje pa mrvi,
i žena,to je ko puštanje krvi
što katkad spasi,a katkad ubije."

(---------:)

---djete je rođeno da bude voljeno...,!!!!!

Danas sam bio sa svojim sinom(15:38h-17:39h),-jućer kada sam nazvao suprugu da je pitam (zamislite) kada smijem vidjeti i biti sa svojim sinom(ajme,ja moram MOLITI da mi bude dopušteno biti sa vlastitim djetetom,a službeno smo još u braku,što znači da smo "ravnopravni" roditelji po svim zakonima prirode i "neprirode",no za moju "ženu", CZSS,policiju i ostale mjerodavne službe je taj "zakon" nevažeći,a pisan je prvenstveno iz razloga da zaštiti našu nemočnu dječicu i njihovo pravo na oba roditelja),no gospođa se odvaži podignuti slušalicu nakon trećeg poziva i kaže kako sutra(danas) mora ponovo na kontrolu kod pedijatrice,te ako je sve u redu da će dobiti redovno cjepivo,te da u tom slučaju neću moći vidjeti svoju zvjezdicu,svoga sina i da će mi se nakon tog javiti,-oko 14:20 primim SMS sa mobitela moje punice u kojem kaže da smijem nakon posla doći po svoje djete i da smijemo 2 sata provesti zajedno(u zadnjih 14 dana sa svojim sinom sam proveo "velikodušnih" 9h i 35min,uključujući i prvi rođendan svoga ANĐELA prošle srijede,-vjerojatno i zatvorenici imaju više prava na posjete svojih bližnjih nego ja sa svojim djetetom,pa zar to nije strašno,pa neka me netko uvjeri da griješim,tko smo mi,tko ili što su očevi,osuđenici,a porotu čine majke poput moje supruge,CZSS,policija i ministarstvo koje bi moralo štititi obitelj kao zajednicu,ali ponavljam,prije svega našu djecu koja su nam silom-protiv svoje volje-oteta,oduzeta!ZAŠTO???nam to čini,samo je trebala voljeti...!!!),a kada sam stigao,odmah sam pitao kako je prošlo danas na kontroli,a prije svega sam primjetio kako je maleni bio uplakan i kako su mu okeca i cjelo lice bilo žarko crveno i odmah sam ga zagrlio i poljubio,na što je supruga rekla kako je bila gužva i da joj se nije dalo čekati na red kod pedijatrice(to je napravila nekoliko puta do sada,nije joj se dalo čekati,a danas je trebala vidjeti da li je sve u redu nakon što je dijagnoza liječnika("Srebrnjak") bronhitis,odnosno da li je inhaliranje pomoglo i ako je beba zdrava da se cjepi cjepivom koje redovno slijedi,ali njoj se nije dalo čekati),a kada sam je tražio nekoliko puta tel. broj rekla je da mi ne treba,te da će mi ona uvjek reći sve i ja naravno lakovjerno popustio radi "mira u kući",ali sam ponovo pogriješio,jer moralni kompas moje supruge odavno ne radi ili je izgubljen i odavno ide u pogrešnom smjeru!!!!!!!!!!!!!!!!!-No pitam se,možda nije samo stvar u čekanju,jer danas kada sam presvlačio svju košuticu i kada sam ugledao žarko crvenilo na mjestima gdje je jedino mjesto baby-kremi ili puderu tada se ponovo vratila stara sumnja(ali to se bojim i pomisliti,nikako ne želim u to vjerovati) ,odnosno pomislio sam kako je i to jedan od razloga ne odlaska na pregled,kako bi se prikrio nemar roditelja,odnosno kako ne bi ja bio jedini koji nešto vidi i kritizira(otac "ne smije" primjetiti nemar majke,tko smo mi da primječujemo tako nešto,tko smo mi,zašto nam je stalo ,ajme čuda),-toliko sam tužan,toliko sam nesretan što ne smijem biti uz svoju zvjezdicu,toliko ga jako volim i toliko mi puno nedostaje,neka mi dopusti da volim svoje djete,neka dopusti da zaspe u svome krevetiću pored mene,uz igračke koje su mu toliko drage i uz mene koji ga toliko puno volim,-moj maleni,moj najljepši cvjetiću!!!!!!!!!!!!!!
-Volio bi da mi netko kaže da pretjerujem,da griješim misleč tako,ali ja samo želim zaštititi svoje djete i otvoriti oči onih koji trebaju vidjeti i apelirati na one koji mogu pomoći našim kćerima i sinovima,našoj dječici,pa i nama samima,očevima i majkama,obespravljenim roditeljima,odnosno svima kojima je oduzeto to bogom(prirodom) dan dar da budemo roditelji,majke i očevi!!!!!


--Volim te moj anđele,nježno kao snježna pahulja na bjeloj planini
i kao rosa na zelenoj ladini,
tvoje je srce kao zraka sunca,koja dopire kao kap vode na
bezdanoj oazi!!!!!!

Renato(tata)

- 21:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi